«پهپاد یسیر» عملیاتی شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در جریان رزمایش محمد رسول الله ۳ گفت: پهپاد مهاجر ۵۰ و ۱۰۰ کیلومتری و «پهپاد یسیر» ماموریت خود را با موفقیت به انجام رساندند. 
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله(ص) ۳ پهپاد مهاجر که در دو نوع ۵۰ و ۱۰۰ کیلومتری است برای شناسایی و عکسبرداری از منطقه رزمایش فعالیت خود را با موفقیت به انجام رساند. 
امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان افزود: پهپاد یسیر که توسط جوانان برومند نیروی زمینی ارتش در گروه پهپادی تهیه، تولید و قبلا رونمایی شده بود برای اولین بار در رزمایش محمد رسول الله(ص) ۳ عملیاتی شد.

چرا گنبد حرم امیرالمؤمنین(ع) پرچم ندارد؟

 به گزارش مشرق، برای بسیاری از مردم این سوال وجود دارد که چرا بر گنبد نورانی امیرالمومنین(علیه السلام) پرچمی وجود ندارد در حالی که تمامی گنبدهای ائمه اطهار(علیهم السلام) پرچم دارند؟ 

چرا گنبد حرم امیرالمؤمنین(ع) پرچم ندارد؟

پرچم نمادی به نشانه خون‌خواهی و طلب تقاص است و تقاص خون امام علی(علیه السلام) توسط فرزندش امام حسن(علیه السلام) از ابن ملجم ملعون گرفته شد؛ در حالی که سایر امامان معصوم(علیهم السلام) در انتظار قیام امام منتظر برای قصاص قاتلان هستند. 
گنبد حضرت زینب(سلام الله علیها) نیز پرچمی نداشت تا اینکه بارگاه نورانی اش به دست شمر صفتان بمباران شد و مدافعان حرم حضرت زینب پرچم تقاص را بر گنبد ملکوتی اش بر افراشتند.

اربعین

۱۳۹۴
رحیم پور ازغدی در همایش ملی اربعین:

پیاده‌روی میلیونی اربعین اگر حرکتی سیاسی نبود، بایکوت نمی‌شد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پیاده روی اربعین اگر سیاسی نبود بایکوت نمی شود. یک جمع ۲۰ میلیونی به هر دلیلی راه بیفتد، تمام رسانه ها ۲۴ ساعته آن را پوشش می دهند اما این جریان را نشان نمی دهند.

  ادامه مطلب ...

داعش

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پایگاه اینترنتی «سایت» ،که فعالیت افراط گراها را در اینترنت پیگیری می کند، روز پنج شنبه اعلام کرد: گروه داعش با پخش تصاویری ویدئویی تهدید کرد «در آینده بسیار نزدیک» حملاتی در خاک روسیه انجام خواهد داد.  
 این پایگاه اینترنتی افزود" مرکز رسانه ای «الحیات،» وابسته به گروه داعش، ویدئویی را به زبان روسی پخش کرد که در آن شعار داده می شود: «به زودی... در آینده ای بسیار نزدیک... جوی خون به راه خواهد افتاد.»