حسین از بی یاری سر بریده شد نه از بی آبی...

به بچه هاتون یاد بدید حسین از بی یاری سر بریده شد نه از بی آبی...
عباس از معرفت و مرام بی دست شد نه به خاطر مشک آب...
اونجا که حسین فریاد زد هل من ناصر ینصرنی؟یار میخواست نه آب...
به بچه هاتون از آزادگی حسین بگید نه از لبهای تشنه...
خیلیا لب تشنه از دنیا رفتن اما حسین نشدن.
حسین یعنی مردانگی .آزادگی .غیرت.شجاعت و شهامت.
عباس یعنی جوانمردی .معرفت.حیا.غیرت.
عباس یعنی پشت برادر حتی بدون دست...
حسین یعنی آزادگی حتی لحظه ای که گلوی نوزادت دریده شد...
افسوس که لبهای تشنه باعث شد راه اصلی کربلا از یاد خیلیا بره...
به بچه هاتون راه اصلی کربلارو نشون بدید.

التماس دعا
یا حسین ع

جنایت‌های جنگی آمریکا در عراق


 

افشای ابعاد جدید از جنایت‌های جنگی آمریکا در عراق

یک گزارش بین‌المللی ابعاد تازه‌ای از جنایت‌های جنگی آمریکا در عراق و استفاده این کشور از اورانیوم غنی شده برای هدف قرار دادن مواضع غیر زرهی را فاش کرده است.

به گزارش تهران نیوز ،  شبکه اطلاعات متکامل منطقه‌ای با انتشار اسنادی اختصاصی تأکید کرد که جنگنده‌های آمریکایی در زمان اشغال عراق در سال ۲۰۰۳ برای موشک باران “اهداف ساده” در این کشور از اورانیوم غنی شده استفاده می‌کردند.

این شبکه که مرکزیت آن در نایروبی پایتخت کنیا قرار دارد، توضیح می‌دهد که تاریخ اسناد مذکور به سال ۲۰۰۳ بازمی‌گردد. این اسناد گزارشی در رابطه با نتایج تحلیل نمونه‌های ارائه شده به دانشگاه جورج واشنگتن در سال آغاز اشغالگری آمریکا در عراق است، اما این گزارش تاکنون منتشر نشده بود. مرکز مذکور تأکید می‌کند که این اطلاعات اختصاصی را طی هفته آینده منتشر خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

قول همکاری بانک های بزرگ اروپایی با ایران

تلاش دولت برای باز پرداخت بدهی ها

در حاشیه اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، هیئت عالی رتبه ایران با کریستین لاگارد مدیرعامل صندوق بین المللی پول دیدار و گفت و گو کرد.

ب به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در این جلسه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و قائم مقام بانک مرکزی، به همراه معاونان و تعدادی از مدیران ارشد ادارات مختلف صندوق بین المللی پول برگزار شد، علی طیب نیا در خصوص تحولات اقتصادی کشور از ابتدای دولت یازدهم و تبیین سیاست های اقتصاد کلان، به ویژه سیاست های اصلاح ساختاری در قالب اقتصاد مقاومتی طی یک سال گذشته گزارشی ارائه کرد.  

  ادامه مطلب ...

بازداشت تروریست‌ها در «لار»

تازه‌ترین جزئیات از بازداشت تروریست‌ها در «لار»

فرماندار ویژه لارستان و معاون استاندار فارس از دستگیری تمام عوامل گروه‌های تروریستی با ۱۰۰ کیلوگرم مواد منفجره در شهر لار خبر داد و گفت: این افراد که دارای تابعیتی غیرایرانی هستند، قصد ایجاد ناامنی در روز تاسوعا و عاشورا در شهر لار را داشتند.

به نقل از تسنیم؛  جلیل حسنی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به دستگیری عوامل تروریستی در شهر لار در روز عاشورای امسال اظهار داشت: آنچه در روز عاشورا اتفاق افتاد و سبب دغدغه فکری مردم شد، با هوشیاری نیروهای نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و بسیج مردم قبل از هرگونه اقدامی خنثی شد.

 

  ادامه مطلب ...

دزدان دریایی خلیج عدن ناکام ماندند

دزدان دریایی خلیج عدن ناکام ماندند

با حضور به موقع ناوگروه 44 نیروی دریایی راهبردی ارتش؛

دزدان دریایی خلیج عدن ناکام ماندند

بامداد امروز (دوشنبه) ۳ مرحله حمله سنگین دزدان دریایی به دو کشتی تجاری ایرانی با رشادت تکاوران نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۴۴ این نیرو ناکام ماند.

به گزارش تهران نیوز ، به نقل از  ایسنا، بامداد امروز دزدان دریایی خلیج عدن که عمدتا از سواحل سومالی حرکت و اقدام به دزدی می‌کنند ، به کشتی تجاری ایرانی هجوم برده و قصد ربایش این کشتی را داشتند، ولی پس از تبادل آتش سنگین بین طرفین فرار را بر قرار ترجیح دادند.

بر اساس این گزارش این دزدان در دو مرحله دیگر به کشتی تجاری دیگری از کشورمان، نخست با هشت فروند قایق در ۴۶ مایلی جنوب عدن و سپس با ۱۳ فروند قایق در ۵۵ مایلی جنوب عدن با تعداد نفرات زیاد و تجهیزات پیشرفته حمله می کنند که در هر دو مرحله با تبادل آتش گسترده بین دزدان و ناوگروه نیروی دریایی ارتش ناکام می مانند و پا به فرار می گذارند.  

ناوگروه ۴۴ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن الوند و ناو پشتیبانی رزمی بوشهر از اواسط مهر ماه به منظور برقراری امنیت خطوط مواصلاتی و به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان ماموریت خود را در آب های آزاد و بین المللی آغاز کرد.

گفتنی است فرمانده نیروی دریایی ارتش پیش از این اعلام کرده بود که این نیرو در ۶ سال گذشته در حدود ۳ هزار کشتی تجاری و نفتکش ایرانی و غیر ایرانی را اسکورت کرده است.

لازم به ذکر است از زمانی که جولان دزدان دریایی درمنطقه خلیج عدن باعث اخلال در روند عادی مبادلات تجاری و تردد کشتی های تجاری ایران در این منطقه شد، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم طبق وظیفه ذاتی خود و ماموریت ابلاغی، با اعزام مستمر ناوگروه های دریایی به منطقه عدن مانع از هرگونه صدمه و آسیب دزدان دریایی به ناوگان تجاری و نفتکش کشورمان شد.

این حضور مقتدرانه ناوگروه های ایران به آب های بین المللی و خلیج عدن نه تنها پاسخ کوبنده ای به دزدان دریایی حاضر در این منطقه بود بلکه برای قدرت های بزرگ هم پیام آمادگی و قدرت یگان های دریایی ارتش را دربرداشت.

 

انتهای متن/*