فاجعه بسیار تلخ و حیرت‌انگیز منا نباید فراموش شود


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و دست اندرکاران حج:

فاجعه بسیار تلخ و حیرت‌انگیز منا نباید فراموش شود/ وظیفه دستگاه دیپلماسی و سازمان حج دنبال‌ کردن قاطعانه ماجراست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به مسئولیت دولت میزبان در قبال جان باختن ۷ هزار مسلمان گفتند: پس از این حادثه باید صدای واحد و اعتراض دنیای اسلام برمی‌خاست اما متأسفانه به جز صدای جمهوری اسلامی ایران صدایی شنیده نشد.

 
ادامه مطلب ...

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان در گفتگو با تهران نیوز:


دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان در گفتگو با تهران نیوز:

سکوت غربی ها در مقابل فاجعه منا محکوم است/ غربی ها فقط مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند

عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان اینکه فاجعه منا، مصیبتی انسانی بودکه مسلمانان از تمام کشورها را درگیر کرد، افزود: غربی ها فقط مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند ولی حقوق بشر و دموکراسی را نمی شناسند.

 
ادامه مطلب ...

صدور بیانیه مشترک ایران و 1+5 درخصوص اجرایی شدن برجام

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "المیادین"؛ ایران و کشورهای 1+5، امروز با صدور بیانیه‌ای مشترک، آغاز اجرای توافق هسته‌ای را اعلام کردند. 
 در این بیانیه تصریح شده است که ایران انجام تعهدات خود به شکل کامل را آغاز کرده است و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اقدامات آن را تأئید خواهد کرد. 
این بیانیه می‌افزاید: "اتحادیه اروپا اقدامات قانونی لازم برای لغو تحریم‌ها از تهران را مطابق با پایبندی ایران به تعهدات خود اتخاذ می‌کند. 
در پایان این بیانیه آمده است: "واشینگتن نیز از روز اول اجرای توافق از سوی تهران، اقدامات لازم برای لغو تحریم‌ها از این کشور را آغاز کرده است و تمامی طرف ها به اجرای توافق در سریع ترین زمان ممکن پایبند هستند.

نان برخی در اعزام اردوهای دانشجویی به اروپا


دومین هشدار بعد از 3 ماه؛

نان برخی در اعزام اردوهای دانشجویی به اروپا/خیانت به نسل آینده در دانشگاه ها/چرا وزارت علوم دست بکار نمی‎شود؟

رهبرمعظم انقلاب در سخنان خود با رد کامل افزایش جذابیت در محیط های دانشجویی از راه‎های غلطی همچون اردوهای مختلط و کنسرت‎های موسیقی تأکید کردند: کسانی که دختران و پسران دانشجوی مردم را تحت عنوان ایجاد جاذبه، به صورت مختلط در پوشش اردوهای دانشجویی به اروپا می برند قطعاً به محیط‎های دانشجویی و حتی نسل آینده خیانت می کنند.

 

ادامه مطلب ...

انتقال داعشی‌ها از سوریه به یمن

عربستان و قطر در حال انتقال داعشی‌ها از سوریه به یمن هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یمن ستریت، هواپیماهای سعودی و قطری  تروریست های داعش را در پی مداخله هوایی روسیه در سوریه و پیشروی های ارتش سوریه از ترکیه به عدن جنوب یمن منتقل می کنند و هزاران نفر از آنان در حال بازگشت به کشورهای خود هستند.
 
برخی منابع آگاه اعلام کردند: صدها عناصر داعشی با هواپیماهای سعودی و قطری برای جنگ در یمن از ترکیه به شهر عدن انتقال داده شده اند.
  
ادامه مطلب ...