کاخ تباهی!

افسران - کاخ تباهی!
چون امام علی(ع) وارد کوفه شد، گفتندش: کجا فرود می‌آیی؟ آیا به قصر حکومتی می‌روی؟ فرمود: نه! ولی در رُحْبه (میدان شهر و توقفگاه عمومی) توقّفی خواهم داشت.
چون خستگی‌اش درآمد، به وی گفتند: در کدام قصر حکومتی اقامت می‌کنی؟
گفت: «قَصْرُ الْخَبَالِ لاَ تُنْزِلُونِیهِ.»
مرا در کاخ تباهی اقامت مدهید.
سپس در خانه [خواهرزاده‌اش] جَعْدة‌بن هُبَیْره مَخْزومی منزل کرد.


:خوی کاخ نشینی مسئولین=سرطان بدخیم انقلاب! و این سرطان بدخیم از طریق رانت خواری های ویژه و فیشهای نجومی خودش را نمایان
شده  است هوشیاران انقلاب بهوش باشند بنظر میرسد بدلیل غفلت  بخشی از انقلاب در دست نا اهل افتاده است

 

موشک و ماهواره نداشتیم، امنیت هم نداشتیم


موشک و ماهواره نداشتیم، امنیت هم نداشتیم/ بخش فضایی در دولت یازدهم از هم پاشید/ با غیرمتعهدها "متحد راهبردی" شویم

 
روستاآزاد

رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف گفت: مجموعه دولت یازدهم که راه افتاد به صورت غیرباوری و باورنکردنی این بخش فضایی از هم پاشید ؛ اگر کسی خوش بین باشد می‌گوید افرادی که نهایتاً آمدند سرکار، شاید قدر این سرمایه را نمی‌دانستند.

از رفت و آمد تجار خارجی آبی گرم نشده است


دولتبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، در خاطره‌ای از ایشان آورد:
* از رفت و آمد تجار خارجی آبی گرم نشده .
«بنده به مسائل معیشت مردم خیلی فکر می‌کنم،خیلی دغدغه‌مندم نسبت به مسئله‌ی معیشت مردم. امّا هرچه فکر میکنم، هرچه با کارشناس‌ها و آدمهای وارد و مطّلع مشورت میکنم، میبینم جز این راهی وجود ندارد که ما قاطعاًنه تکیه کنیم به مسائل داخلی.

 اینکه تجّار خارجی بیایند و بروند و هیچ آبی هم از اینها گرم نشود که تا حالا هم‌ نشده چه فایده دارد؟ الان حدود یک‌سال است مدام می‌آیند و میروند؛ کاری هم نکرده‌اند.
 اگر هم بخواهند کاری کنند، تصرّف بازار ایران است که درست به ضرر ما است. فایده‌ی آمد و رفت این هیئتها باید سرمایه‌گذاری باشد، باید ایجاد تولید باشد، باید در جاهایی که احتیاج داریم به فنّاوری جدید، آوردن‌ فنّاوری جدید باشد؛ اینها باید باشد؛ اینها نیست یا کم است.»

بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم،