دست‎های پشت پرده اقتصاد عنان کار را از دست مسئولان درآورده است


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با تهران نیوز:

دست‎های پشت پرده اقتصاد عنان کار را از دست مسئولان درآورده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است، دست های پشت پرده اقتصاد، موانع سیاسی، اجتماعی واقتصاد چند بعدی از جمله عواملی هستند که عنان کار را از دست مسئولان اقتصادی در آورده است.

ابوذر ندیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی تهران نیوز با اشاره به نامه ۴ وزیر کابینه دولت یازدهم به دکتر روحانی، گفت: این نامه دولتی ها مربوط به بازار سرمایه است لذا دولت باید در بازار سرمایه تدبیر دیگری داشته باشد.
وی با بیان اینکه این نامه معطوف به بازار سرمایه است و این بازار ۲۰ درصد سهم از اقتصاد را تشکیل می دهد، اظهار کرد: امسال شاهد سال خوبی در زمینه اقتصادی نبوده ایم زیرا درآمد نفت، مالیات و غیره کاهش داشته و بدهی های دولت در سال جاری خودش را نسبت به گذشته بیشتر نشان داده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه هزینه های دولت بییشتر شده و درآمدهایش نیز کم شده است، تصریح کرد: در نشستی که با رئیس سازمان خصوصی سازی، وی نیز از وضعیت بازار اقتصادی بورس و ارائه سهام شکرت ها و غیره نگرانی داشت.
ندیمی خاطرنشان کرد: دست های پشت پرده اقتصاد، موانع سیاسی، اجتماعی واقتصاد چند بعدی از جمله عواملی هستند که عنان کار را از دست مسئولان اقتصادی در آورده است.
انتهای پیام/*

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.